tisdag 9 februari 2010

Ledig dag!

Först träning


och sedan belöning i form av fika.


Tog helt apropå en extra ledig dag idag. Kände att det kunde vara skönt. Det var det!!

Startade dock dagen med en trip till byn för att inhandla maskmedel till vår lille Morris. Han kräkte nämligen upp en lång äcklig spolmask i går kväll. Har aldrig sett något så äckligt!! Urk! Var en hårsmån ifrån att fara ner och göra inbrott på apoteket för att komma åt något botemedel redan i går kväll. Hejdade mig dock som tur var. Idag har han fått en pilla så nu hoppas jag slippa se något sånt fler gånger.

När detta var avklarat lastade vi in skidorna i bilen och styrde mot golfbanan. Där fanns uppgjorda spår som var bra att åka. Där fanns också två backar efter varandra. Det tog till fjärde rundan innan jag lyckades överlista dom!! Av fem möjliga trillade jag tre gånger. Hasse trillade inte någon gång. Vi körde först nästan en timme och sedan var det gott med chokladmjölk och macka. Därefter blev det ytterligare en timmes körning. Sen var vi rätt trötta i benen. Nu har jag gjort det jag lovade förut nämligen delat med mej av några foto från skidåkningen. Detta så ni kan se att jag inte hittar på allt.

1 kommentar:

  1. Trevliga bilder! Fika ute efter skidåkning smakar ju så gott också!

    SvaraRadera