tisdag 1 januari 2013

2013

Är för gammal för att avge nyårslöfte. Dom är ju till för att brytas ändå.
Har dock inspirerats av Monstermalla och tänker sätta upp några mål som förhoppningsvis uppnåtts då 2013 är till ända.
- renovera vardagsrummet (med hjälp).
- göra en makeover av sängkammaren.
- träna minst 100 ggr på gymmet.
- träna med landsvägscykeln minst 100 mil.
- cykla halvvättern.
- gå en fotokurs.
- minska dom kilo i vikt som jag har ökat.
- göra en utlandsresa (tillsammans med min älskling).
- hälsa på dotter och svärson i Norge en gång.
- gå på minst två konserter (klassisk musik)
- se en operaföreställning.
- gå på bio minst fyra gånger.

En del av målen är satta för att jag ska få en knuff upp ur soffan där jag lätt hamnar med en bok eller ett handarbete när jag kommer hem från träning/jobb.


7 kommentarer:

  1. Inga nyårslöften givna av mig heller. Men man kan ju försöka bättra sig på något område ändå. Kanske.
    Önskar dig ett fint 2013.

    SvaraRadera
  2. Nyttårlöften, det hade jag helt glömt, men det brukar inte blir så många efter jag blivit vuxen..
    Stiligt med en lista på överkomliga delmål, med 100 ggr i gymet, var 3.e dag, det är ett tufft mål, i varje fall för en latmoster som mig. Men du som tränar så mycket är väl i mål allra redan före midsommar.
    God fortsättning :)

    SvaraRadera
  3. Det var en "sträng" lista, men du klarar det. Blir spännande att läsa om dina löften, och ha ett fint 2013.

    SvaraRadera
  4. det tycker jag låter som bra och givande löften!:)
    kram på dig och god fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Låter så bra.. mycket av det där skulle jag oxå "behöva göra".. hmmm..

    SvaraRadera
  6. God fortsättning!
    Mål låter "snällare" än löften. Mer som vill än måste!
    Lycka till och ha riktigt kul på vägen till målen :)

    SvaraRadera
  7. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvaraRadera