söndag 29 november 2009

Knyppling

Bloggen heter ju Knypplerskan och hennes man, fantasin hade spårat ur totalt då vi döpte den. Men, har ni sett ett ord om knyppling här? Nej, är svaret. Min man har ju varit med på ett hörn då och då. Tänkte att jag skulle skriva om knyppling nu. Jag håller på med en bild som ska sitta på en väska som ska bli 70-årspresent. Har gjort en likadan till mej själv förut. Den är verkligen fin. I Peru köpte vi ett band som ska bli handtag till en annan väska. Hasse kom med ideén. Jag har tänkt sy väskan, knyppla bilder, vet ej vilka ännu. Sy fast bilderna på väskan. Dom får ju gå i samma färger som bandet är vävt i. Återkommer med foto på den då den är klar.
Jag har massor av ideér på vad jag vill göra men arbetet tar för mycket tid. 8 timmar om da´n, tänk vad jag hunnit knyppla och sticka mycket på den tiden.
Nu har jag ju inte tid att sitta och skriva mer, ska knyppla i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar