fredag 5 februari 2010

Mer skidåkning


Kände inte av mina okända muskler något vidare i går. Tog dock det säkra före det osäkra och simmade istället för att skida. Idag blev det i alla fall en runda då jag kom från jobb. Hasse har lagt upp ett rejält spår på en knapp kilometer över åkrarna bakom gården. Den körde jag en och en halv gång. Sen var det nästan mörkt och man blir faktiskt riktigt trött i benen. Otroligt men sant, i dag trillade jag inte!!! Andra gången jag åkte ner för den lilla backen var det inte som en fågelskrämma hellre. Nejdå, stavarna fint instoppade under armarna och hukande i värsta proffsstilen. Det får se ut hur det vill, roligt är det! Vi tog kort på varandra men det var lite väl mörkt och jag var inte tillräckligt nära när Hasse skulle ta så det blev bara ett något så när kort på Hasse som jag bidrar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar