onsdag 24 februari 2010

Spänniiiing!!!

Körde ett pass med skidåkning då jag kom från jobb idag. Körde sedan ett pass OS-tittande i kväll. Är absolut säker på att adrenalinet låg betydligt över vid det senare passet. Det var så spännande att jag inte kunde sitta stilla. Jag for upp och ner ur fåtöljen som en osalig ande. Katterna undrade vad som stod på. När jag dessutom började skrika och tjoa fann Morris för gott att gå någon annanstans. Ärligt, det är riktigt ansträngande att titta på när Sveriges fantastiskt duktiga skidherrar åker in som GULD-medaljörer i stafetten. Jag var helt slut efteråt. Hasse spelade schack så tyvärr missade han hela föreställningen. Vid blomstercermonin upptäckte jag att jag suttit med ett fånigt leende på läpparna ända sedan Hellner gått i mål. Tyvärr kan jag inte hitta någon bild att sätta in på mina nya idoler men tidningarna kommer att vara fulla av dom i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar