måndag 8 februari 2010

Träning

Idag behövde mina skidåkarmuskler vila lite så det blev en snabb promenad då jag kom från jobb. Hasse däremot stack ut på en träningsrunda i skidspåret då han kom hem. Efter att under hela hösten 2009 knappt rört en fena har vi blivit riktiga träningsfreak. Det är faktiskt som dom säger att det är beroendeframkallande. Fast det kan ju vara så att det bara är det där förskräckliga dåliga samvetet som spökar om jag inte rör mej på en dag. Det må vara hur det vill med den saken. Jag känner mej mer tillfreds med att sitta stilla i soffan och handarbeta då jag har rört på mej först. Fick ett ryck idag och kollade om det var OK att vara ledig i morgon. Ingen hade något emot det. Skööönt!!! Hasse är också ledig så det blir nog en rejäl skidtur tillsammans med min älskling i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar