söndag 18 april 2010

Rätt nöjd

Vägningen idag visar en sammanlagd viktnedgång av 6,2 kilo sedan starten för 3 månader sedan. Det får jag väl vara nöjd med. Det blir ju inte bättre för att jag är missnöjd. Bara att fortsätta att hänga i och träna. Vi ska in och köra några pass i eftermiddag. Fast jag har börjat känna av mitt muskelfäste i höger överarm. Det är nog en svag punkt för jag har haft inflammation i det förut. Kör just nu med Orudis gel. Får se hur det går på träningen.
Idag har solen gömt sig bakom molnen och det blåser riktigt småsnålt. Brrrr! Precis när jag skrev det tittade solen fram en stund och lyste så vackert.

2 kommentarer:

  1. Nog för att du redan startat men du får ändå min peppkommentar:

    Hej! Nu startar utmaningen, jag har skrivit ett inlägg där jag länkat till alla som är med - jag önskar dig och alla andra lycka till, så uppdaterar jag nästa söndag hur det går för alla!
    Skrik högt och ljudligt om du behöver extra pepp.

    (yes, denna kommentar ser likadan ut hos alla som medverkar annars tar det ett halvår för mig att skicka till alla ;))

    /Malla

    SvaraRadera