söndag 25 april 2010

Tokenergi

Tränade 1,5 timme i eftermiddag. När jag sen körde hem blev min hjärna helt konstig. Jag började tänka på att göra något som beträffande tråkighet ligger i paritet med fönsterputsning. Städa bilen!! Tror att träningen kanske gör mej smått galen. Eftersom det är en så tråkig uppgift gäller det att smida medan järnet är varmt, dvs. innan jag ångrat mig. Alltså åkte bilmattorna ut och skurades, dammsugaren togs fram och jag vill lova att det var av stort behov med städning. Tror att där sammanlagt var ett kilo småsten i bilen. Nu skiner den på insidan. Däremot ser den fortfarande hemsk ut på utsidan. Det får bli macken och biltvätten i morgon.

2 kommentarer:

  1. Kom du dig till biltvätten? :)
    Skönt med extra energi iaf :D

    SvaraRadera
  2. Tyvärr det har fortfarande inte blivit någon biltvätt. Men det kommer.

    SvaraRadera