söndag 11 april 2010

Söndag

Som jag skrev var vi ute och åt mycket smarrig mat i går kväll. Jag hade bokat två pass på gymmet men var inte speciellt sugen på att träna som det kändes i går kväll. Vännen min arbetade. Passen skulle avbokas senast kl. 07:30 i morse om jag inte ville gå. Kom då på att om jag struntade i att avboka i går så var jag ju tvungen att gå i dag för så tidigt stiger jag inte upp en söndagmorgon. Fiffigt värre! Alltså struntade jag i att avboka och hela kroppen fick sig en bra genomkörare på en timme idag. Efteråt kändes det skööönt!! Fast det gör det ju alltid. Det är konstigt för bara jag kommer in på gymmet så blir jag pigg. Nu ligger jag dessutom en gång före Hasse. Det är också skoj att trigga och peppa varandra. Vi får väl se hur lång tid det tar innan han kommer i kapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar