fredag 29 juni 2012

Härligt

Idag inträder den tiden på året som dom allra flesta längtar så efter nämligen SEMESTER! Det var sista arbetsdagen på fyra veckor idag. Hasse arbetar helgen också sen är vi båda lediga. Det har varit hektiskt på jobb den här sista veckan. Allt måste bli i ordning så min kollega inte behöver ha för mycket problem med det som är mitt. För min del innebär det att huvudet snurrar av tankar på om jag verkligen hunnit fixa allt eller om jag möjligen glömt någon detalj som kan strula till det för min kollega. Just nu tror jag att allt är OK. Ett glas vin hjälpte till att få koll på läget. Hasse hade lagat en god middag och satt fram vinet när jag kom hem efter två träningspass. Har ni hört talas om "pyttipannalåda" Det var vad vi fick till middag idag. Gottigottgott! Hasses eget recept på vad man kan göra om man har rester kvar.
Kvällens pass på gymmet var Puls Cirkel och Dansa mix. På cirkeln gjorde jag 20 armhävningar på tårna och ytterligare 15 på knä vid en station. Rätt nöjd över det. Dans Mix är ett jätteroligt danspass med full fart och där kan man bli hur trött som helst. I övrigt har det inte varit många knop i kväll. Det är väl som det ska vara första kvällen på semestern. Hur har er kväll sett ut?

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktig härlig semester.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Min kväll var underbar! Istället för semester i fyra veckor har jag semester närhelst jag vill, fyllde nämligen 65 igår! Huset fullt med vänner, mycket prat och skratt. Ett par kompisar är ff kvar. Härligt!
    Kram Inger

    SvaraRadera