söndag 11 mars 2012

Härliga helg

Igår när jag vaknade skuttade jag ur sängen (det lät hurtigt) drog på träningskläderna och tog en ordentlig runda med stavarna. Efter det var frukosten god. När melodikrysset var avklarat hämtade jag mor och vi tog en snabbtrip till Kristianstad. Helylle hade äntligen fått hem mitt ullfluff, det jag ska stoppa mina stickade kulor med. Hade beställt två påsar men la för säkerhets skull till ytterligare två. När jag kom hem var sonen här. Han fixade med bilen, gjorde i ordning skidorna efter vasaloppet och cykeln för nästa lopp. Ja, först blir det ju en massa träningsrundor och sedan Vättern runt. Vi käkade våfflor till lunch. Låter kanske mer som att det ska vara till eftermiddagskaffet men med youghurt, ost, korv eller skinka och avocado på blir det en utmärkt lunch. På kvällen fick vi ju titta på melodifestivalen. Man vill ju inte vara helt ute. I mitt tycke vann rätt låt. Stackars Danny såg väldigt besviken ut trots att han försökte hålla god min. Ska fota några vårbilder nu. Har ju lovat att inte vara lika sen med vårutmaningen som jag var förra veckan.

1 kommentar:

  1. Aktiv helg som vanligt hos dig...jag har också fotat vårtecken imorgon ska de redovisas.
    Kram!

    SvaraRadera