fredag 5 november 2010

Härliga fredag

Den här fredagen har varit toppetoppen!!
Ledig dag, nåja ett möte på förmiddagen på jobb blev det. Mötet var jag tvungen att gå ifrån innan det var slut. Varför då undrar ni kanske. Jo, för fredagens höjdpunkt. Jag hade ju bestämt lunch i stora staden med Ulrika. Hon hade tagit extra lång lunch 1,5 timmar. Vi pratade oss igenom hela tiden och jag tror vi lätt kunde fortsatt 1,5 timme till. vi hade massor att prata om. Fantastiskt roligt att höra om Gunnars och Sveas, mest Sveas bus. TACK för en härlig lunch! Hoppas du gör allvar av att ta med mamma och hälsa på. Hon fixade så att mötet blev förevigat. Tyvärr glömde jag min kamera så foto kommer när Ulle har tid eller lust att lägga ut det.
Mätt och glad blev det en tur till stora affären, Maxi. Mycket människor eftersom det är röd dag i morgon. Gjorde racet där på ca. 45 minuter. Inte illa. Hem och kaffe som min älskade vän lägligt fixat. Medans jag satt på restaurang och gottade mej hade han städat. Mmm det gillar vi!
Sen blev det två pass på gymmet och efteråt köpte vi pizza. Numera delar vi på en pizza. Som Hasse sa: det är nog pensionärsvarning på det, att dela en pizza menar jag.
Sen tittade vi på Skavlan. Han hade John Nettels som gäst! För er som inte vet vem denne man är säger jag bara Midsommer Murder. Vilket avslut på en alldeles underbar fredag. Hoppas att även ni har haft det bra idag.

5 kommentarer:

  1. Jodå..Mari-Louise...mamma kommer!!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj! Ser fram emot att träffas.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har haft ett leende på läpparna hela eftermiddagen! Vilken fantastisk lunch! Jag fixar ut bilder snarast! .. såg också skavlan, är också ett big fan av John Nettle! Skön Helg på dig!

    SvaraRadera