torsdag 3 november 2011

Öm

Lite öm här och lite öm där blev jag allt av att ta trappan i för snabbt tempo. Annars har jag klarat dagen bra. Inga nya skador. Var lite orolig över om jag hade ett blåmärke i aktern då jag var på gymmet i kväll. Tänkte på att någon kanske fick för sej att anmäla min älskling för misshandel. Frågan är om polisen hade trott att man kan vara så klantig som jag eller om han hade åkt dit. Nu har han kollat upp så det inte finns något blåmärke. Får väl göra en ny check innan träningen på söndag.
Hösten har verkligen anlänt, regn, blåst och grått. På kvällen blir det mörkt fort nu också när tiden är ändrad till normaltid. Varmt har det dock varit. ca. 10 grader på dan. Inte illa i november. Jag har fortfarande inte rensat ut i växthuset. Det måste bli projekt nummer ett i helgen. Kanske fortfarande finns någon tomat kvar att plocka.

3 kommentarer:

  1. Ja du, det var tur att du inte var blå för annars hade det nog sett lite väl våldsamt ut, han till och med skär dig i fingrarna ju, hade inte varit konstig om någon anmält han ;)

    SvaraRadera
  2. Men vilken otur du haft nu ett tag var rädd om dej nu så det inte händer mer Hoppas du får en härlig helg/Kram

    SvaraRadera
  3. ja, du får vara rädd om dig!
    höstrusk här uppe nu med, men varmt! vi har 7 grader - ingen snö

    SvaraRadera