tisdag 23 mars 2010

Superglad!!!


Once in a lifetime!!! Ser ut som om min dröm sedan 10 - 15 år tillbaka ska gå i uppfyllelse.
I går kväll kom mail som handlade om vår tilltänkta resa till Wien i nyår. Nu var reseupplägget klart. Vi fyllde bums i anmälningen och gissa vem som hade bråttom till faxen på jobb i dag?? Det var allt jag det. I eftermiddags ringde dom från resebolaget och ville veta en grej vi glömt fylla i. Jag passade på att försäkra mej om att vi verkligen kom med. Det gjorde vi!!! Känner glädjen pirra i kroppen.
Vi har anmält oss till Kejsarbalen på Hofburg också!! Vi beställde med bordsplacering för säkerhet skull så vi slipper stå hela kvällen. Gissa vad klädslen är?? Jo, just det: FRACK! Kan se min älskling i frack. Han kommer att bli superstilig. Han ville ringa och boka en frack direkt men jag lugnade ner honom med att det är 9! månader kvar så vi hinner nog det också.
Är det någon som är bra på wienervals så säg till. Det är nämligen det som dansas enligt inbjudan. Får väl se hur det går om vi blir lika tjusiga som på bilden.

1 kommentar: