måndag 1 mars 2010

Glädje


Kände då jag vaknade i morse att detta skulle bli en riktigt bra dag. Var glad på morgonen direkt. Startade med en frukost på två stekta ägg, stekt bacon och en tomat. Mums!!

Efter det var jag taggad att ta itu med veckans slit. Dagen blev som vanligt stressig på jobb men humöret var det ingen som rådde på.

Kanske var det beslutet att besöka ett träningscenter i Hässleholm på kvällen som låg till grund för det goda humöret, vad vet jag? Behövs ju strängt taget ingen analys av varför, huvudsaken är känslan.

Vi hade en tid på träningscentret kl. 17:30 i kväll för en träff med Roland. Vi fick en inblick i vad dom hade att erbjuda, vad det skulle kosta och en rundvandring i det som ännu är en byggplats. Allt ska vara färdigt för invigning påskafton. Gissa vilka som har bokat påskafton för träning. Rätt svar: paret Karlsson.

Det blir ju lite roligare att träna när man är två. Vi kan gå in på datorn hemifrån och boka vilka träningspass vi vill vara med på och när. Man kan variera friskt. Det kommer att finnas både grupp och individuell träning. Allt från styrka till pilates och qigong.

Inga speglar på väggarna. Det tycker jag är toppen. Vem vill se fläsket hoppa upp och ner när man väl beslutat sig för att köra igång??? Inte jag i varje fall!!

1 kommentar:

  1. hehe, nej man behöver ju inte vara raketforskare för att fatta varför man hamnat i den situationen man gjord med fläsk som väller över sängkanten. Boka pass via datorn är superbra! Lycka till i påsk då!!:D

    SvaraRadera