måndag 8 mars 2010

Virus


Virusen har riktigt party i min kropp idag. Dom firar väl ännu en seger. O som dom firar!!


Tror det var i Gremlinsmamman jag såg något om "utskeden äpplagröd". Skulle tro att det är vad jag känner mej som just nu. Det är till och med så illa att jag är hemma från jobb. Alla som känner mej vet att det ska mycket till då. Näsan rinner hela tiden och vi ska inte tala om känslan i benen då dom tagit mej upp till ovanvåningen!!! Helt slut av dom trappstegen.


Det absolut roligaste (och minst ansträngande) är att kika runt bland alla trevliga och roliga bloggar som finns. Det får bli dagens sysselsättning.

1 kommentar:

  1. Har du rinnsnuva så får du skaffa http://www.novartis.se/varalakemedel/receptfritt/otrivin.shtml. Funkade bra på min rinnsnuva nu vid jul.

    SvaraRadera