fredag 21 maj 2010

Frissan

Hade tid hos frissan idag. Jag har världens underbaraste frissa. Hon heter Jenny och håller till i Hässleholm. Hon är mycket duktig. När jag går dit och sätter mej så är det bara att säga: gör som du vill och lämna över allt till henne. Det gör jag med största förtroende. Har ännu aldrig blivit besviken. Idag ville hon sätta i vax efter klippningen. Jag tyckte att det var slöseri med vax eftersom jag skulle direkt till träningen efteråt. Är det bara vaxet du tänker på så sätter jag i det sa hon då. Du blir ju superfinast på träningen menade hon. Först gången jag stailade håret innan träning.
Just nu håller hon och jag på att samarbeta om att få hennes svärfar att börja träna på Easy Life. Vi får väl se var det lilla projektet slutar.

1 kommentar:

  1. jag har en bra frissa jag med, synd a jag besöker henne allt för sällan :)

    SvaraRadera