söndag 16 maj 2010

Skadad make

Jag fick köra till träningen ensam i dag också. Inte roligt alls. Dessutom frågar dom andra kvinnsen efter honom. Hmmm! Vad kan det bero på?
Inget ont som inte har något gott med sej sägs det ju. Skadad make = middag klar efter träningen! Han hade stekt lammkotlett, auberginer med chevre i ugn och coleslawsallad då jag kom hem från träningen. Vilken underbar man jag har! Jag hade köpt rosor till honom som plåster på såren. Kan meddela att han blivit lite bättre i knäet, säger han i vart fall.

3 kommentarer:

  1. Hej! Trist att mannen har skadat knät och att du inte får sällskap av honom på träningen, men som sagt, middagen serverad är ju inte fy skam det heller! Ha en fin vecka! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Nämen, va tråkigt med skador. Men inte så dumt med lammkotletter heller!

    SvaraRadera
  3. Chevre, det vet jag vad det är, nu! efter att ha tagit rikligt med något jag trodde var Brie på en macka på kurs förra veckan. Getsmaken hänger fortfarande i.. men serverad middag, inte dumt, det händer en gång varje jubelår här..
    Men var så snäll och visa hur din stickning ser ut, grönt och vitt, vad ska det bli?
    Glömde omsorgen,huff, stackars din man..

    SvaraRadera