söndag 9 maj 2010

Söndag = viktdag

Nej, faktiskt inte denna vecka. Eftersom vi skulle på konfirmation i går, konfirmation = massor av mat, så klarade jag av vägningen redan i går morse. Det var inge´skoj. Däremot mätte jag mej och om jag mätt rätt så har rumpan minskat med 1,5 cm. Det är av stort behov. Så jag är nöjd ändå. Det konstiga är att förut när jag försökt gå ner i vikt och inget hänt har jag gett upp. Varför ska jag hålla på när ändå inget händer. Denna gången blir jag bara mer taggad. Tar i så det smakar skit i munnen på träningspassen. Så något konstigt har absolut hänt i hjärnan.
Vi har precis kommit hem från sta´n efter ytterligare två träningspass. Det där med träning är väldigt beroendeframkallande.
I morgon ska jag göra en grej som kanske inte blir så rolig att se resultatet av. Säger inte mer idag. Ni får förhoppningsvis resultatet i morgon.
Mer information om cykelloppet idag: Sonen körde sina mil på 4 timmar och 39 minuter, vår andra kändis körde på 4 timmar och 26 minuter? Bra jobbat!!

2 kommentarer: