söndag 6 juni 2010

Bröllopsdag

Idag firar jag och min älskade 29-årig!! bröllopsdag. Nuförtiden är det riktigt trevligt då alla flaggar för oss... eller. Faktum är att vi undrar var tiden tagit vägen. Dessa 29 år har gått otroligt fort. Känns som om det var igår jag var så nervös att knäna skakade då vi skulle gå uppför kyrkgången för att säga vårt JA. Det är väl i vårt äktenskap annars som i alla andras, det går upp och ner. Ena dan önskar man varandra dit pepparen växer och andra dan är vi så kära i varandra. Jag tycker dock att det är otroligt att jag fortfarande efter alla år kan känna hur hjärtat hoppar till då vi ses. Fick precis ett halsband i gåva av min älskling. Det är ett hjärta i en läderrem. Superfint! Efter träningen idag åt vi en jättegod middag på Cats i Hässleholm för att fira.

2 kommentarer:

  1. Lite sent....men lika välmenat ändå! Grattis på Er 29-åriga bröllopsdag!

    SvaraRadera