måndag 21 juni 2010

Svar

Nu har jag hämtat mej efter bröllopet. Startade hårt med en timme på gymmet idag på morgonen. Därefter shopping i matbutiken, det slank med ett par shorts också.
Nu kommer svaret på min fråga om någon kunde se vad jag knypplat. Som ni ser står svaret på tyget. Hoppas ni kan läsa det, har kommit på att sy stjälkstygn på frihand inte var min grej. Ser ut som något litet barn varit framme och skrivit. Tror dock att ni ser vad det står ändå. För er som undrar om en land rover verkligen ser ut så är svaret: nej! Det är så med konst man måste inte se vad det föreställer. Jag har knypplat efter ett foto taget bakifrån på en land rover.
Den här ska vår käre svärson få. Han är engelsman och gillar land rover.

3 kommentarer:

  1. Från första början gick inte tankarna till en land rover. Men nu när du säger det så ser jag det klart och tydligt att det föreställer en sådan!

    SvaraRadera