fredag 6 augusti 2010

Åter på bloggen

Visst är det skönt med semester men jag hinner inte blogga så mycket. Har tagit massor av foto som jag tänkt att skulle läggas in på bloggen och göras inlägg om. Ska försöka hinna med några olika inlägg nu.



Först vill jag säga jättemycket TACK till Antje för den goda hjortronsylten. Min älskling är inte så förtjust i hjortron men det betyder ju bara att jag får mer. Han anser att det är för mycket sten i den. Han har smakat och smaken var det inget fel på sa han. Tacka för det. Däremot uppskattade han omslaget mer, dvs tidningssidorna du packat i. Han gillar att läsa tidningar från andra landsändar. Känns lite exotiskt tror jag.

Nästa TACK går till Malla för dom små presenterna som kom med posten idag. Trodde först det var cigariller du skickat och undrade lite hur du tänkte. Om det möjligen hade med din närhet till danskheten att göra. En cigarill och en lille en!! är väl fortfarande standard på den sidan av sundet. Eller är det fördomar? Läste sedan brevet och såg att det var choklad. Det ska vi njuta av när vi tänt doftljuset, som också var med, någon gång i augustimörkret. Armbandet är jättefint. Tidningen la min älskling beslag på direkt. Norrländskt soduko var svår men det blev löst. Dock inte av mej! Jag kräver den lättaste sorten av soduko.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du gillade priset :) Har inte smakat den där chokladen själv men jag hoppas den är god! :)

    SvaraRadera