måndag 30 augusti 2010

Trött

Jag vet att jag ska vara positiv men jag orkar inte idag. Har arbetat första dagen efter semestern. Det kvittar hur man sliter för det blir inte klart ändå, allt det som ligger och väntar på mej nu. Ska fortsätta i morgon så klart. Problemet är att det hela tiden dyker upp något som bara måste göras NU med det samma!
Har tränat i kväll. Vi var på ett nytt pass med skivstång. Det heter egentligen Easy skivstång. Jag utelämnar ordet easy med flit. Armarna var som kokt eller rättare sagt överkokt spagetti när vi var klara. Det har säkert gjort nytta någonstans. Om inget annat märks det väl i morgon. Tänker att en penna blir det tyngsta jag orkar lyfta då.

4 kommentarer:

  1. hoppas du stretchar ordentligt ;)

    SvaraRadera
  2. Strongt av dej att gå till gymmet fast du var så trött! Hoppas du får en bättre dag imorgon/

    SvaraRadera
  3. Tränat? Dessutom? Orka, som mina tonåringar säger! *ler*

    SvaraRadera
  4. haha, vet hur det känns...var det hemskt idag??

    SvaraRadera