Efter samtal till GeKås fick jag klart besked. Jodå, våra saker hade legat kvar i kassan. Ändå tittade vi noga, tydligen inte tillräckligt, visa av erfarenheten från förra gången. Nu skickar dom ett tillgodokvitto på pengarna. Där fick vi för vårt slarv. Vi som tillbringat minst 10 minuter för att leta efter just det ljusfatet. Tjejen på kundtjänst sa att det glömdes bort mycket saker i kassorna och att dom inte kunde skicka sakerna till alla glömska människor.
Det blir väl till att ge sig ut på stan i eftermiddag och leta upp ett annat ljusfat för det 3-dubbla priset.
Men det är ju ändå fantastiskt att dom tar vara på grejerna, att dom liksom noterar vad det är.....jag tycker dom verkar helt enorma där. Var ju där i höstas och så vänliga alla var som satt i kassorna och personalen som arbetade i affären, bra företagsklimat, verkligen!
SvaraRaderaKram
Visst blir man irriterad på sig själv när man glömmer saker.
SvaraRaderaKram!