fredag 29 oktober 2010

Födelsedag

Ja, det var jag som fyllde, många år. Strunt samma, ålder är bara en siffra har jag lärt av Kerstin Dellert. Jag tycker hon har helt rätt. Ena dagen känner jag mig som 93 år och nästa dag känns det som om jag knappt fyllt 20. Det är i varje fall ett bra tillfälle att fira något, äta god mat och dricka gott vin ihop med nära och kära. Presenter fick jag också. Konstigt, jag blir aldrig för gammal för paket. Nu tar åldern, nej vad säger jag klockan ut sin rätt så kram och sov gott.

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott. Låter som att du hade en trevlig dag. (Åldern har ingen betydelse).
    Önskar dig en fortsatt trevlig Helg!//Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Gratulerar så massor! Ålder vad är det? Det finns ju så många; biologiska, sociala, fysologiska... den psykologiska är väl den vi tänker oss mest på, och då är jag inte gammal.
    Ha en flott dag :)

    SvaraRadera