söndag 18 december 2011

Lyckad dag

Idag skulle jag inte gjort något mer än tränat. Så det kan bli. I stället gjorde jag sta´n under 6! timmar inklusive träningen. Vi hade en julklapp kvar att inhandla så jag tänkte starta med det men affärerna var inte öppna när jag kom. Alltså blev det träning först. Körde riktigt hårt i en timme. Efteråt provade jag Funwalken. Jag har bara använt den en gång efter operationen och det gjorde ont. Idag kändes det bra. Fatta vad glad jag blev.Nu kan jag gå på dom passen också.
Efter det var det dags att kasta sig ut bland affärerna. Julklappen inhandlades lätt och snabbt. Därefter skulle jag hitta lite kläder till mej själv. In och ut ur affärerna. Tanken var en kort kavaj, kjol eller byxor och lite smått och gott till det. Nu har jag inte den perfekta figuren för att inhandla just kjol eller byxor. Till sist gick jag in i en affär där jag normalt inte handlar, aningen dyrare än Lindex och Kap Ahl. Där fann jag en kjol, provade och döm om min förvåning och glädje när stl 40 satt som en smäck. Jag jublade när jag betalade och det gör man väl inte alltid kanske. Den kjolen gjorde verkligen min dag!!!
Efter det tog jag stora julhandeln på Maxi.
Nu återstår endast lite småsaker att handla i slutet av veckan. En riktigt lyckad dag med andra ord.

4 kommentarer:

  1. Aha, det var där du var när jag ringde :) Fick inte helt till de bruna bröden... =/ Kanske man kan baka sånna på sommaren och bjuda på när jag kommer hem? KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till ny kjole och kan tänka mig det känns bra, du är väl värd den :)

    SvaraRadera
  3. Det låter riktigt skönt! Kul när man är nöjd med sin insats!

    SvaraRadera
  4. Kom på vad jag glömt lägga på brevlådan. Har kuvertet i min jobberygga. Lovar att fixa det i morgon - förlåt en yrhöna! Kram

    SvaraRadera