onsdag 7 september 2011

Mingelkväll

Har varit på mingelkväll på gymmet. Vi hade avslutning på del 1 i viktminskningen idag. Mingelkväll med lite smått och gott att stoppa i munnen, samtidigt som vi reflekterade över vad vi lärt oss och hur vi känt oss de senaste 6 månaderna. Väldigt trevligt! I de två grupperna som träffades i kväll har det gått sammanlagt 30 personer. Ni ska få gissa hur många kilo vi hade gått ner sammanlagt under den här tiden. Skriv en kommentar och till den som kommer närmast skickar jag en liten vinst. Ni har fram till söndagkväll klockan 18 på er.
Idag kom nyaste numret av "Min trädgård" med posten. Ska krypa upp i soffan och läsa om allt vackert som finns att göra och plantera i trädgården nu.

7 kommentarer:

  1. Oj, det är förmodligen jättemånga kilon!! Jag gissar på 500 kg :)

    SvaraRadera
  2. Det var inte lätt. Jag gissar 574 kg tillsammans.
    Åh, har du fått Allt om trädgård idag, det har inte jag, hoppas den kommer i morgon.
    kram!

    SvaraRadera
  3. 618 kg kanske? Ni har i allefall säkert varit duktiga allesamman och värda all skryt.
    Alt om hage (trädgård) är en tidning med massa njutning. Man får så mycket inspiration.
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  4. Åh jag gissar på 498kg :D
    /jeanette

    SvaraRadera
  5. Jag gissar på 455kg

    Maja

    SvaraRadera