onsdag 16 mars 2011

Belöning

Idag har varit en toppendag. Vaknade och var superglad. Förmiddagen gick som en dans. Klockan 11 var det dags för mej att träffa hemsjukvårdschefen i kommunen där min arbetsplats ligger. Vi är gamla bekanta som träffats på ny mark. I fjol bjöd jag henne på middag på mitt jobb och nu skulle hon återgälda det. Jag hade lite ågren över maten men tog mod till mej och förklarade hur det var med min diet. Hon blev jättenyfiken och jag fick berätta allt om hur det var. Jag fick en guidad rundtur i kommunen över alla hem och dagcentraler dom har. Sen åt hon och jag drack min påssoppa. Tillbaka på jobb ca. 13:30. Otroligt nöjd med mej själv och med rundturen.
Efter jobb blev det stora staden och besök hos frissan. Innan frissan hade jag lite tid över. Inhandlade 1 par örhänge och en väska. Håret blev som vanligt mycket bra när frissan får bestämma.
Allt som allt en dag att vara nöjd och glad över.
Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. VA härligt!!! tänk så bra man kan må och vad allt känns mycket lättare när man inte äter något onyttigt utan bara sånt som ger "en" den näring kroppen behöver Tummen upp , du är verkligen jätte duktig som inte faller för frestelsen att fuska !!!! /Kramar

    SvaraRadera