onsdag 30 mars 2011

Träning som ger superenergi

Idag har varit en riktig toppendag så här långt. Det är ju inte så många timmar kvar till sängen så jag hoppas att det håller i sig. Jag har en otrolig energi. Körde in på gymmet efter jobbet. Var anmäld till Mage/rygg och Dansa Mix. Osäkert om jag kom med på dansen eftersom jag stod som 7 reserv. Men idag var det min dag. Jag kom precis med. Vilken tur! Hon som leder det, Pernilla, är en jättehärlig tjej. Man ler och blir på så gott humör bara man ser henne. Hon sprudlar av energi. Det var första gången jag körde Dansa Mix. Gissa om det var skoj! Det ska jag göra igen. Pernillas energi smittade verkligen av sig. Just nu känner jag mig i form att göra vad som helst, nåja nästan. Hoppas att er dag också varit toppenbra.

5 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag, min var också bra :D
    Kul att du är med på utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är med din träning. En bra ledare är toppen för att få just den rätta kicken.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tror jag måste lägga om dieten, du sprutar ju av energi! Det hade behövts här också.

    SvaraRadera
  4. Va härligt när man känner sej så !!! livet går så mycket lättare /Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är så imponerad!!! Tack för att du börjat på min ängel! Titta in hos mig och se alla vårtecken som kommit i veckan samt några bilden på vår lilla valp som är 1 månad i dag. Ha en skön helg. Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera