tisdag 15 mars 2011

En vecka fixad

Så, det var en hel vecka fixad. Idag har det varit ny träff och vägning.
Vi har faktiskt riktigt skoj i vår grupp. Mycket skratt och humor. Jag har klarat hela veckan utan att äta något som inte var OK.  Det har gått förvånansvärt bra. Jag är jättenöjd och i morgon ska jag belöna mej själv med ett stort choklad! Trodde ni på det? Såklart jag inte ska, med choklad menar jag. Däremot ska jag belöna mej med att köpa något fräckt smycke i en bling-blingaffär i stora staden. Jag kikade lite på dom i lördags när jag var där. Bestämde då att det skulle vara belöning när vecka 1 var klar. Har hittat ett par superhäftiga örhänge som skulle sitta fint. Får se om det blir dom.
Förstår att ni nu är väldigt intresserade av hur mycket vågen pekar minus eller...inte? Ni får veta det ändå: 4,3 kilo!
Förvisso sa vår förtjusande kursledare att det var mest vatten denna vecka men allt minus sporrar ändå. Att det är vatten som försvunnit märks på att det blir lite lagom märke efter resåren på sockarna. Farväl kärringaben! Gu´va´duktig jag är!!!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS!Aj,aj inget choklad. Vad duktig du är. Var rädd om dej!
    Sjökullen

    SvaraRadera
  2. SÅ BRA!!! Var riktigt stolt över dig själv - du är väl värd lite bling-bling! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad duktig du är och så ståndaktig. Lycka till i fortsättningen.

    SvaraRadera
  4. Det var inte dåligt !!!Då måste man ha en belöning.Fortsatt lycka till !! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Ja gud vad du är duktig!! Och örhängena är väl förtjänade. Vilken pangstart!

    SvaraRadera