fredag 11 mars 2011

Dag tre eller nästan

Det är ju bara eftermiddag än så länge. Måste bara berätta att allt känns toppen idag. Vaknade riktigt pigg och det var faktiskt ljust ute (nästan). Hann få i mig en liter vatten och min soppfrukost innan jag kom till jobb. Det känns bra att dricka mycket tidigt på dagen annars får jag springa på toa hela natten. Inget skoj! Har mått så bra hela dagen. Varit på toppenhumör, inte frusit och inte haft huvudvärk. Min tröga hjärna från dag 1 och 2 är också borta. Ja, nu menar jag inte att hjärnan är borta bara trögheten.
Hade inte något inplanerat i min kalender idag så jag bestämde att det fick räcka att arbeta halva dagen. Körde hem och överaskade min älskling efter lunch.
Nu ska vi köra in på gymmet för två pass. Ska testa hur mycket knäet tål.
Senare blir det väl som vanligt Let´s Dance och lite Skavlan. Hoppas att kvällen också blir bra.

4 kommentarer:

  1. Kunde inte låta bli att skratta när jag läste det du skrev om hjärnan! Har missat lite....så när jag läste vad du skrivit så trodde jag först att du fastade. Jag har fastat en gång i mitt liv och då fick jag samma symtom som du beskriver. Jag tror på dej Mimmi! Det där kommer du att klara! Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är. Önskar dig en trevlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Jag beundrar dej. Hade inte klarat det, så du måste va envisare än jag. Annars behöver jag få bort ca. 7kilo. Räcker det inte med att bara dricka var tredje dag t.ex.?
    Sjökullen

    SvaraRadera
  4. Du är bestämt, det hörs. Håller siktet på målet. Hoppas det går lättare nu då när plågorna går tillbaka. Lycka till vidare :)

    SvaraRadera