söndag 27 mars 2011

Scrapmässa

Idag var det dags för nästa mässa, en scrapmässa i Helsingborg. Det har inte blivit mycket tid över hemma i helgen pga mässor. Nåja nu har jag så mycket att göra, scrapa, virka, knyppla, sticka och sy. Wow! Jag har aldrig varit på en scrapmässa förut. Fick idén från Evas pysselsida. Tyvärr ville min kamera inte med mej när vi var där. Hade glömt kolla batterierna men tror att ni kan gå in till Eva och kolla. Hon lägger säkert upp foto. Vi träffades på mässan. Jättekul att få träffa en av bloggvännerna. Roligt också att hon dagen innan träffat vår dotter på trädgårdsmässan i Älvsjö. Fin bild du hade på vår tös, Eva.
Här är en bild på mina inköp. Tog den då jag kom hem. Svärmor var också med på scrapträff. Hon har blivit totalt biten av denna hobby. Jätteskoj. Det blir nog fler scrapmässor för vår del.
Jag lyckades komma i tid också fast vi vred fram klockan. Nu blir det mörkare på morgonen ett tag. Det brukar dock inte vara så länge innan ljuset hinner i fatt.
Efter mässandet körde jag två pass på gymmet i kväll innan det nu är dags att kasta sig i soffan och kolla in Mästarnas mästare.

4 kommentarer:

  1. Härligt, det kliar mina fingrar när jag ser ditt nya material. Hoppas få se det klara verket också sedan. Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker mig komma ihåg ditt fina kort du lagade åt mannen, detta kommer säkert också bli något fint. Jag imponeras över den kreaktiviteten din, du får ju gjort massor :)

    SvaraRadera
  3. Så där nu har du lite att göra kort av. Det var himla trevligt att träffa dig. Det var märkligt när vi stod mitt emot varann och bara kände.... där är hon ju !!! Jättekul !!!
    Ha det gott !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Så underbart att kunna besöka en sådan mässa som jag drömmer om att kanske någon gång...men neeej det vill sig inte!
    Ha de gott!

    SvaraRadera