måndag 7 mars 2011

Födelsedag

Jag har tagit en dag ledig idag. Ska nämligen vara hemma och fira min älskling ordentligt idag. Han fyller år. Hur många kvittar. Jag väckte honom med frukost och blommor på sängen i morse. Paketen får han vänta med till i eftermiddag. Där jag köpt den kunde dom inte leverera förrän i eftermiddag. Hoppas, hoppas att dom har fått den då. Efter frukost på sängen blev det lite mys och nu är det mat till i kväll som ska fixas. Tårtor grejade vi klara i går. Hoppas att gästerna gillar det dom får.

3 kommentarer:

  1. Grattis till Hasse från Lotta & Wille!

    SvaraRadera
  2. Gratta din man. Hoppas han blir glad för din överraskning till honom. Man blir ju lite nyfiken vad det kan va´.

    Ja, vi har det otroligt tufft i familjen just nu och idag är jag i chocktillstånd över det som hänt och bara gråter. Livet är tufft.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis till Hasse ,härligt med frukost på sängen!!! Vi brukar ge den som fyller år frukost på sängen /kram

    SvaraRadera