tisdag 29 mars 2011

Utbildning

Varit på utbildning i Eksjö idag. Körde hemifrån redan klockan 6! Usch! Fixade det bra med mitt käk. När dom andra gick ut och åt middag blev jag kvar och tog min dricka. Det innebar att jag hann virka tre varv på sjalen. Ikväll har jag gjort en tredjedel av kanten runt den. Händer inget oförutsett blir den färdig i morgon.
Direkt från Eksjö till viktkursen. -2,3 kilo! Det är jag mycket nöjd med. Kom inte hem förrän klockan 8 i kväll. Ny dricka, lite snack och som sagt lite virkning. Nu hägrar sängen. Natti, natti.

5 kommentarer:

  1. Ojoj, BRA jobbar, äter du lite nu eller är det fortfarande soppa?
    Jag vill gärna se bild på en sån sjal som du virkat, kärleksknutar säger mig inget :)

    SvaraRadera
  2. Vilken kurage du visar, grattis! var stolt, du är helt fenomenal :)

    SvaraRadera
  3. Jag har en son som bor i Eksjö.

    SvaraRadera
  4. Å va duktig du är !!!!du måste gått ner en hel del så härligt /Kram

    SvaraRadera
  5. Så duktig du är! I mitt minne tror jag att jag beställde en men att du hade annat och göra just då, så det var en beställning på lång sikt. Men jag kan ha fel... Kram

    SvaraRadera