fredag 7 oktober 2011

Operation

Igår ringde dom från operationsavdelningen. Hasse var hemma och svarade. Han ringde mej på jobb och berättade att jag ska få min efterlängtade artroscopi redan på måndag! Helt otroligt så glad jag blev. Är det något fel på mej som blir glad över att hamna på operationsbordet?! Jag trodde absolut inte att det skulle gå så fort. Min nya idol står sig fortfarande. Dom som stod intill mej på jobb när Hasse ringde sa att ögonen tindrade när jag tog emot meddelandet. Jag längtar ju så oerhört efter att få komma igång med träningen igen. Det blir ju lite konvalescens men jag ska verkligen sköta mej enligt alla konstens regler för att den ska bli så kort som bara är möjligt.
Ser ni dom små vita sakerna som sitter i kanterna av knäleden? Det är en av dom som har blivit inslagen, alltså halkat längre in än den ska vara. På måndag ska den rackaren klippas av, slås ut eller vad dom nu gör. Håll tummarna för att det går bra.

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det går så fort, ibland har dom fart på sig. Min son opererade sitt knä för några år sen, bara någon månad efteråt kröp han runt som elektriker igen. Detta kommer gå finfint :)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att allt går bra!
    Marie-Louise

    SvaraRadera