söndag 16 oktober 2011

Träning och åter träning

Efter morgonens promenad blev det ihopsamling av massor av fröer som skulle i jorden nu för att ligga till sej under vintern och sen skjuta fart till våren. Fick ihop flera krukor som jag satte ut i växthuset. Ska gräva ner dom senare och täcka med löv. Sen får det frysa bäst det vill.
Efter arbetet med fröerna blev det knyppling för hela slanten. En ängel är klar. Jag gjorde faktiskt en ängel i går också men när jag var helt färdig, satt och beundrade hur jämn och fin den var så hittade jag ett STORT fel på den. Jag får behålla den själv.
I kväll blev det träning på gymmet. Ett mage/ryggpass och 15 minuters cykling, därefter fick armarna sitt och sist streching. Nu är det dags att sova.
Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Skönt när man får ner fröerna, jag har också satt en del fröer som ska stå ute i vinter.
    Trist när det blir fel på handarbetet man gör. Och det man ger bort vill man ju ska vara felfritt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En del ser ut att få massor gjort, som du. Frö i jorden har jag klart men handarbete och träning blir det mindre av. Du har sån energi!!
    Ha en fin måndag :)

    SvaraRadera