fredag 6 maj 2011

Värme

Inte klokt vad pigg och glad jag blir när solen visar sej. Idag har det varit riktigt varmt. Nu har jag ju arbetat så jag har inte hunnit njuta så mycket av den, men imorgon ska här njutas utomhus!
Efter jobb körde jag till gymmet och tränade två pass. Alla var extra glada och taggade. Hade säkert med solen och vår duktiga inspiratör att göra. När jag tränat klart och duschat var det dags att ta itu med shoppingrundan på Maxi. Har åter börjat handla efter att Hasse själv fick sköta den biten när jag bara drack soppor.
Väl hemma var jag riktigt hungrig. Dagen middag bestod av rökt vitlöksmakrill, mmm, kokt broccoli, stekt lök, paprika och vitlök. Till det en ruccolasallad med rädisor och en morot. En riktig höjdarmiddag.
Hasse är på årsmöte på scackklubben vilket innebär en ensam kväll för min del. Nu blir den ju inte så lång eftersom klockan var nästan 20:00 innan jag väl var hemma. Nu återstår bara kaffet och en skön vila i soffan.
Hur ser ert fredagsmys ut?

2 kommentarer:

  1. Visst blir man påverkad av vädret. Vilken energi man får så fort solen visar sig.
    Min fredagskväll har jag tillbringat framför TV:n "så ska det låta" och "trädgårdsfredag"
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Väder är bra ;)

    Dagens fredagsmys: leda agilitykurs,
    hem å planera fortsättning för morgondagens
    och söndagens övningar...

    SvaraRadera