Anne-Lie undrade hur mitt kvitto såg ut. Det låg mellan dotterns och svärsonens.
Det var inte allt som fungerade när vi kom hem från Ullared. Hasse hade köpt en cykeldator till mej. Tyvärr visade den ingen hastighet och det är jag liksom lite intresserad av att veta. Nåja, dom har väldigt bra personal och ordning på returnering av varor på GeKås. Han ringde upp dom, den han pratade med fick kvittonummret, vi returnerar cykeldatorn och dom skickar en ny. Så enkelt! Har förvisso inte fått den nya datorn än men den kommer förhoppningsvis i dag eller i morgon. Dom är superproffsiga där uppe. Nämn en stor affär till där du bara genom att vända dej ett varv runt dej själv i affären, hittar en personal som kan hjälpa dej med din fråga direkt. Läste i deras tidning att det varje dag arbetar cirka 550 personer i affären. I andra varuhus kan man få springa benen av sej för att få tag i någon som kan hjälpa en.
Toppen! Precis så ska det va!
SvaraRadera