lördag 15 januari 2011

Bröllop

Nu har vi varit på bröllop. Det var så klart ett otroligt vackert brudpar och den lilla tärnan (vår dotter) var även hon jättesöt. Den som nästan stal hela showen var en av brudparets söner. Han är ca. 1,5 år och han var jätteduktig. Han gick och satte sig bakom brudparet så att han syntes bäst. Där satt han helt tyst och tittade storögd på allt folket i kyrkan. Den äldste sonen är vår dotter gudmor till och han stod så fint tillsammans med henne hela vigseln. Det var solosång i kyrkan. Bland annat sjöngs "Utan dina andetag". I går kväll var det ett par som dansade till den på Let´s Dance och jag tyckte den var så vacker. Hade tänkt ta reda på vem som sjöng den och kanske köpa plattan. Idag fick jag veta. Det är Kent. Den är så vacker att det inte kunde hjälpas, tårarna kom. Inte bara hos mej utan även hos bruden såg jag.
Här kommer den vackra tärnan med brudparets äldste son vid hand.
Vill inte lägga ut brudparet på bild då jag inte frågat om lov.

5 kommentarer:

  1. Så fint - det var du som sytt klänningen eller hur? Du är riktigt duktig!!!

    SvaraRadera
  2. VA kul att få gå på bröllop,ja det var en vacker tärna och vilken fin klänning/Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert foto på tärnan! Och så fin lill killen är i sin väst och slips!

    SvaraRadera
  4. Jag ska inte ha credit för att ha sytt klänningen, tyvärr. Den kommer från MB Atelje i Vinslöv.

    SvaraRadera