fredag 7 januari 2011

Firardags

Skulle egentligen varit på födelsedagsfest hos svärföräldrarna ikväll. Kära svärfar fyller år idag. GRATTIS säger jag här hemifrån. Min kropp talade om att det var lugnast att vara hemma i kväll. Det gäller även för att dom som är på kalaset ska kunna prata utan att störas av min evinneliga hosta. Har också fortfarande ont i alla muskler i kroppen. Har arbetat idag vilket har gått bra med hjälp av Ibumetin. Nu har jag hela helgen på mej att vila. Sköönt!
Skulle tro att jag fortsätter att sticka på dom raggsockar till mej själv som jag påbörjade i går. Dom ska ha lila skaft och grå fötter. Det är lite lagom sysselsättning inte alltför betungande.
Sen blir det nog en titt på Let´s Dance. Tänker på dom dansarna med en stor portion beundran nu när jag vet hur tufft det är att lära sig en dans med en danspedagog som ser alla misstag man gör. Tänker på dom som ska lära sig massor av danser. Phu!!

5 kommentarer:

  1. Usch, en del suvenirer har man inte lust på. God bättring kära du, hoppas du snart är på benen igjen:)

    SvaraRadera
  2. Min ena kompis har gått med evinerlig hosta och almäntillståndet i botten.
    Till slut stod hon inte ut längre utan gick till vårdcentralen.
    Dubbelsidig lunginflamtion!

    SvaraRadera
  3. Hosta och feber är inget kul. Jag läste vad Linda skrev i sin kommentar. Min pojke gick med hög feber och hosta i 8 dagar, besökte läkare och då hade han lunginflammation.
    Så var rädd om dig.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Var rädd om dig d.v.s. gå inte för länge med hosta utan "redi" medicin . Njut av dansen ikväll du som vet hur mycket träning det ligger bakom. Krya på dig !! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Usch, den souveniren kunde stannat kvar i Wien. Är inte flyg rena rama smitthärden också, samma luft som åker runt runt runt.....Ta det lugnt, sticka fina sockor och passa på att njuta. Men det är inte kul när man blir ledsen, hoppas du är glad nu igen.
    Agneta kram

    SvaraRadera