söndag 16 januari 2011

Lat dag

Idag känns det som en typisk lat dag. Gick och la mej 03:15 i natt eftersom jag skulle hämta hem lilla tärnan. När vi kom hem var vi ju tvugna att prata om bröllopet, allt som hänt.

För att kunna hålla mej vaken tills hon ringde efter skjutsen började jag läsa på en deckare. Den heter "I den innersta kretsen" av Viceca Sten. Den är riktigt bra och det var inga problem med att vara vaken. Jag var riktigt pigg då hon ringde kvart över 1. Det hade börjat regna och det var massor av vatten på vägen så det gick inte att köra så fort även om mina däck är bra.
Efter en så sen afton/natt blev det lång sovmorgon idag. Har precis ätit frukost, gått igenom bröllopet ytterligare en gång med dottern och kört en maskin tvätt. Nu blir det läsning och knyppling fram till Hasse kommer hem. Då ska vi köra till svärföräldrarna så farmor och farfar får träffa vår lilla norsk-svenska också.

4 kommentarer:

  1. Ligga under en varm filt och läsa. Det är paradiset!
    :)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att ni hade mycket att prata om. Vad vacker din dotter var som tärna.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Här känns också som en latdag, hittills i alla fall. Det droppar från stuprännorna och inatt brakade all snö ner från taket, lät som åskan. Ska väl ta tag i något vettigt snart. Ha en fortsatt bra söndag. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Boken är riktigt bra, så är uppföljarna! Njut<3

    SvaraRadera