måndag 17 januari 2011

Ledig förmiddag

Tog några timmar ledigt idag så att jag kan hjälpa dottern att komma till tåget då det idag är dags för henne att återvända till Stavanger. Tänkte att vi kunde använda förmiddagen att i lugn och ro prata och mysa lite. Förstår inte var jag fick det ifrån??? Allt brukar gå i 90 knyck när det gäller den lilla damen. Just nu är hon hos tandläkaren för att fixa ett hål. Nåja, lite snacketid blir det väl. Fick istället tid att göra ett inlägg här en alldeles vanlig måndagsförmiddag.
Ute är här riktigt grått och trist. Snön töar och det är stooora vattensamlingar på vägen. Usch, så tråkigt!

5 kommentarer:

  1. Härligt med lugn måndag förmiddag, det låter så skönt. Jag har det också lugnt och det är inte fel. Solen tittar nästan fram här. Men bara nästan.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Drömmen och verkligheten stämmer oftast inte överens... Vi får njuta av den lilla stund de har över till oss!

    SvaraRadera
  3. Visst är det, men..jag kom just på ett talessätt som man kan använda. " Tråkigt ute, kul inne!" Så, baka, pyssla med nåt, sy nåt, knyppla, lös korsord, eller som jag alfapet på internet, mysa, sätta in foto, klippa ut recept. Ja.. listan kan göras lång.
    Ha en fin mueln dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nåja, du fick njuta några lediga timmar. Barn eller ungdomar är nöjda bara dom vet att vi är där :)

    SvaraRadera
  5. usch vattensamlingar lät inte så kul..:S

    SvaraRadera