torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Har inte skrivit på några dagar nu. Här kommer en liten sammanfattning.
I tisdags var det träning. Tyvärr blev det bara ett pass. Gymmet är så välbesökt nu att man får vara på hugget om man vill ha plats på passen. Jag fick bara plats på ett pass. Bättre än inget.
I går firade vi svågern min på hans födelsedag. Då blev det inget gjort här hemma. Dom bor en bit ifrån och det var bara att slänga sej i duschen efterjobb och sen iväg. Trevligt hade vi och god mat var det. Supersmaskig tårta också!!
Kunde tro att vi hade försökt att somna på fel del av dygnet i natt. Det var så sjukt ljust med månskenet att var gång jag vaknade hoppade jag till i sängen och trodde att jag försovit mej. Usch för en sån natt.Hoppas det blir mörkare i natt.
Idag har vi varit i simhallen och simmat, bubblat och badat ångbastu. Det är så skönt!
Nu i kväll ska det inte bli många knop gjorda. Kanske lite knyppling. Får se om jag kan få kasta en blick på Antikrundan eller om handbollen är ivägen.
Vad hittar ni på en alldeles vanlig torsdagkväll med en dag kvar av arbetsveckan?

5 kommentarer:

  1. Ja jag sitter ju här med benet högt ...... blir handbollen och lite virkning så jag snart blir klar med mina lampskärmar, har börjat på sista nu..... får bli inspelning av antikrundan den är ju från Kalmar ikväll. Ha en skön kväll /Kram

    SvaraRadera
  2. Minst möjligt, jag är stoppmätt efter biffmiddagen. Spinner och känner att midjan är allt för stor.. Njut livet :)

    SvaraRadera
  3. Du är i full gång som vanligt, alltid har du något på gång.
    Jag och dottern har tittat på Antikrundan och så har jag varit och handlat och det tog på krafterna. (har inte varit ute bland folk på 12 dagar). Kul men jobbigt.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. låter som fina dagar tycker jag :)

    SvaraRadera
  5. Jag låg i sängen och såg ett program om norska män som gifter sig med kvinnor från Thailand. Männen kommer från en fjord med långt till civilisationen, och kvinnorna från Bankok, men alla finner sig tillrätta verkar det som. Anpassar sig efter varandra på ett ödmjukt sätt. Orkar inte sticka mera ikväll.

    SvaraRadera