tisdag 11 januari 2011

Ljus

Idag tyckte jag mej ana att det trots ett mulet trist väder, var lite ljusare när jag körde från jobb. Kanske inbillar jag mej men då får det vara så. Nu är det i varje fall riktigt mörkt ute.
Vet inte om det är ljuset eller vad för det har känts lättare i sinnet i eftermiddag än det har gjort på länge. Sköönt!
I kväll har jag knypplat på min lilla rundel. Den är rolig att göra då jag får använda min fantasi. Har funderat på vad jag ska använda den till. Har en idé. Vi får väl se om det blir så eller om det blir på nåt annat sätt. Jag berättar senare.

2 kommentarer:

  1. Nja, jo, ljuset är nog på väg för redan kan jag se konturerna av träd utanför, så ja, ljsuet och allt med det är nog på väg!
    Och då ser man ALLT damm....men visst är det härligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera