fredag 14 januari 2011

Träning igen

Idag har vi återupptagit träningen igen. Fantastiskt härligt!! Tog med mej träningsväskan i morse då jag körde till jobb. Motivationen stod inte på topp om ni förstår. Tänkte att jag nog kommer att "glömma" köra in till stan och istället kör hem efter jobb. Älsklingen hade redan informerat om att han skulle minsann köra skidor och ta det som ett träningspass. Nåja, det såg ju snyggt ut att ha väskan med sej.
Någon gång i eftermiddag ringde min vän och sa att han ångrat sej. Jag kunde hämta upp honom innan träningen. Okej, det var bara att glömma bort att "glömma" bort träningen. Hängde ni med?
Vilken tur att han ringde! Det kändes riktigt härligt att komma igång igen. Tror att jag behövde en välriktad spark i baken för att komma igång. Tack för det älskling!

3 kommentarer:

  1. Man kan behöva en spark för att komma igång, men sen mår man riktigt bra! För att förtydliga mitt inlägg, jag äskar dans i alla de former, men själva programmet och upplägget i lets dance har gjort att jag tappat sugen helt.
    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Det är bra att vara två som sporrar varandra.. svårare att smita undan...

    SvaraRadera
  3. ja det är riktigt skönt att träna :D

    SvaraRadera