måndag 31 januari 2011

Måndag och åter i selen

Jaha, nu var jag åter i selen, dvs på jobb igen efter att ha varit hemma 5! dagar. Tiden går fort. Som vanligt var det fullt upp när jag varit borta några dagar. Men nog om den helt vanliga måndagen.
I stället vill jag visa mina fin primulor som jag köpte i lördags. Dom har en härlig röd färg. Köpte även ytterkrukorna, lila så klart. Blev nöjd med vårt köksfönster när dom nya blommorna kommit på plats.

Jag läste på Skaparglädje om grötbullar med keso och krasse på. Det blev jag riktigt sugen på. Sagt och gjort, jag inhandlade krassefrö och planterade även dom i lördags. Nu ska jag gå ner och baka grötbullar. Mums!

5 kommentarer:

  1. Vackert fönster du fick till !! Man kan inte låta bli de små söta primulorna som får en att ana VÅR !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Roligt att jag kunde inspirera dig med att sätta groddar och baka grötbullar.
    Jag köpte också primula i fredags, varje liten färgklick så här års är välkommen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fint det blev!Grötbullar är gott, men ett jävla ofog att baka!

    SvaraRadera